Reklamace

• Reklamace Můžete Pøedtím v sídle naší společnosti.
• V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu Vyřízení Svého požadavek.


MT Quality Service s.r.o.
Na Veselí 825/3
140 00 Praha 4


Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší Vyřízení Reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.


Při přebírání zboží od přepravce ...


Při přebírání zboží od přepravce si prosím Pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky Poškození, nepřebírejte.


Je-li zboží Poškození, Ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
• Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na Jakékoliv pobočce pošty.
• PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
• DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
• Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.
• Gebrüder Weiss: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 840 625 529.


Zboží bylo Dodáno nekompletní nebe neodpovídá objednanému typu


Prosíme, napište nebe zavolejte nám podrobnosti a my Vám následně poradíme jak dále postupovat.

Lhůta pro Vyřízení Reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena v 30denní lhůta.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co Nejkratší době.
Peníze vám pošleme na účet, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Reklamační protokol

POkud Reklamace Provadia osobně, bude Vám vydán reklamační protokol.
V případě zaslání reklamace poštou Vám bude zaslán reklamační dopis na e-mail uvedený v reklamace.