Reklamace
• Reklamaci můžete provést v sídle naší společnosti.
• V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení Svého požadavku.
MT Quality Service s.r.o.
Na Veselí 825/3
140 00 Praha 4
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.
Při přebírání zboží od přepravce ...
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, přestože byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
• Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na Jakékoliv pobočce pošty.
• PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
• DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
• Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.
• Gebrüder Weiss: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 840 625 529.
Zboží bylo Dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište nebe zavolejte nám podrobnosti a my Vám následně poradíme jak dále postupovat.
Lhůta pro Vyřízení Reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena v 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel snažíme se vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Peníze vám pošleme na účet, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
Reklamační protokol
Pokud reklamaci provádíte osobně, bude Vám vydán reklamační protokol.
V případě zaslání reklamace poštou Vám bude zaslán reklamační dopis na e-mail uvedený v reklamaci.